Логотип Faber-Castell відомий і впізнаваний у всьому світі: два лицарі, що б'ються, на темно зеленому тлі.
Але звідки з'явилася ця емблема? До 1898 компанією володіла родина Фабер і була відома як A.W. Faber. Потім Оттілі фон Фабер, спадкоємиця бізнесу, одружилася з графом Олександром зю Кастелл-Рюденхаузен. Але її дідусь Лотар фон Фабер написав у заповіті, що сімейне прізвище Фабер має бути назавжди збережене і в назві компанії також. І тому вони змінили своє прізвище на Фабер-Кастел.
У 1905 р. граф Олександр розробив новий спектр високоякісних олівців, що він назвав Castell. Для того, щоб вони відрізнялися від своїх конкурентів, граф Олександр вибрав колір свого полкового прапора: зелений. Через роки олівці Castell стали класичними. Граф Олександр також запропонував малюнок «лицарів олівцями, що б'ються», як рекламний мотив, який прикрашав би їх упаковки десятиліттями.
Пізніше цей логотип вважали старомодним, хоча його вже змінили. Але на початку 1990-х років. коли теперішній граф створював новий корпоративний імідж компанії, лицарі відновили як символ бренду Faber-Castell. У стилізованій формі тепер є невід'ємною частиною логотипу компанії.